vrijdag 25 februari 2011

Kaartjes uit Finland, China en Rusland

Vandaag kreeg ik maar liefst 3 kaartjes.

Uit Finland komt een mooi elfje gevlogen:
De afzendster schrijft dat ze "annoyed" is dat de poststempel niet goed geplaatst is. Blijkbaar is dit een speciale kaart met stempel op een prachtige postzegel met glitters, die op de foto niet helemaal goed zichtbaar zijn
Uit China komt deze kaart, waarvan de afzender schrijft "Hope you like the confusing painting". Op de kaart staat niet van wie dit schilderij is en via Google heb ik op de afbeelding gezocht maar kon ik ook niks vinden. Er staan wel wat zinnetjes in het Chinees achterop de kaart, maar die kan ik helaas niet lezen.
En deze postzegels zitten er op:

En dan deze kaart uit Rusland. Het lijkt een kazerne met soldaten, maar ook hier staat er niks voor mij leesbaars op de achterzijde van de kaart. De afzender heeft alleen een paar woorden in het Russisch geschreven, wat ik dus helaas niet lezen kan.
En de postzegel:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten