dinsdag 29 november 2011

Kaartjes uit de USA en Engeland

Ik ben een enorme liefhebber van de elfjes van Cicely M. Barker, beter bekend als The Flower Fairies. Ik vind het de mooiste elfjes die ik ooit heb gezien, naast de elfjes van Margaret Tarrant en Molly Brett. Ik was dan ook heel erg blij met deze prachtige kaart uit Washington, die de Gorse Fairies vanuit het Flower Fairy Alphabet uitbeeldt:

Op de postzegels een American Toleware koffiepot. Toleware verwijst naar keuken gerelateerde voorwerpen van metaal, meestal tin of dun staal, die meestal als decoratie worden gebruikt. Meestal zijn deze voorwerpen beschilderd. 
Op de andere postzegel staat een bos paarse viooltjes, prachtig (paars is een van mijn lievelingskleuren)!

En uit Engeland ontving ik óók een elfje, The Rose Fairy van Amy Brown:
Met op een van de postzegels een prachtige scepter:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten