dinsdag 4 september 2012

Kaartjes uit Zweden, Portugal enTaiwan

Uit Zweden komt deze Flower Fairy, alhoewel het plaatje wel bewerkt is. Ik ben dol op deze Flower Fairies, ik vind het echt de mooiste elfjes die ik ken, dit is de Wild Cherry Blossom Fairy. Degene die het kaartje stuurt studeert in Uppsala maar is Nederlandse.

Dit is het originele plaatje, een afbeelding van Cicely M. Barker:
Dit is de leuke postzegel die op de kaart zit:
Uit Lissabon in Portugal komt dit kaartje. De afzender heeft een kat die half Siamees is.
Met een voetbal postzegel er op:

En uit Taiwan kreeg ik deze wel héél bijzondere kaart, het is nl. een soort van dia! Het plaatje van de trein is aan 2 kanten te bekijken, dat is natuurlijk het beste te zien als je hem tegen het licht houdt. De filmstrip rechts op de kaart staat gewoon op de kaart zelf:


Om het allemaal nóg duidelijker te maken, heb ik er even een filmpje van gemaakt, de kwaliteit is niet al te best, maar het gaat om het idee:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten