zondag 11 november 2012

Kaartjes uit Finland, Polen en Belarus

Gisteren ontving ik 3 kaartjes.

Uit Finland komt deze pinguin. Als ik de tekst door Google translate haal, dan staat er "geluk is een zak van vreugde" hahaha! Maar volgens de afzender staat er "Have a nice and glad day".
Er zit een hele mooie postzegel met het schilderij "Schoolgirl II (Girl in Black)" van Helen Schjerfbeck
En uit Polen een kaart van het plaatsje Bydgoszcz met uitzicht op de Mlynbrug. In het Duits heet deze stad Bromberg vandaar de verwarring bij mij toen ik las dat de afzendster schreef "this is my city".
Er zit een hele mooie postzegel op van een Egyptische amulet:
En uit Belarus komt deze kaart. Op de foto's zie je: City Hall of Minsk, Sculptural composition "Carriage for a governor" en Hotel "Europa". Het beeld kwam me erg bekend voor en ik ben even gaan snuffelen en ja: ik heb eerder een kaartje (klik) ontvangen waar dit beeld óók op staat.
En dit is de postzegel wel bekend bij ons:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten