vrijdag 29 augustus 2014

Drie kaartjes uit Duitsland en een uit Engeland

Vandaag lagen er drie kaartjes uit Duitsland en een uit Engeland in de bus.

Deze met paarden komt uit Duitsland. Op de achterkant van de kaart staat de volgende tekst gedrukt: "Dorsten, Lippeauen", dus daar zal het wel uit de buurt vandaan komen.
 Ik weet eigenlijk niet meer of ik deze postzegel al eens eerder heb gehad:
Ook uit Duitsland, vanaf haar vakantie adres op Spiekeroog (een van de Duitse Waddeneilanden), komt deze kaart. Volgende week gaat de afzendster naar Ameland. 
 Ik weet niet meer of ik de postzegel met het huis al eens ontvangen heb, ik geloof van niet:
 En uit Engeland komt deze hele toffe Dr. Who kaart met een Ood:
De afzendster schrijft ook een leuk stukje en kijk eens naar de super gave postzegels!

De laatste kaart komt ook uit Duitsland, uit München in Bavaria.
"From 1806 to 1918 Bavaria was a Kingdom. Through these years we had 6 kings, who each constructed a new castle. That's why we have lots of castles here".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten