zaterdag 31 december 2016

Kaartje uit Taiwan vergeten te registreren

Van de week had ik lekker vakantie en heb ik mijn ontvangen kaartjes een beetje gesorteerd, want ze lagen door elkaar in een grote doos. Ik kwam een kaartje tegen dat ik blijkbaar vergeten was te registreren, want ik kon hem niet op mijn wall met ontvangen kaarten terug vinden.

Ik heb hem toen alsnog geprobeerd te registreren, maar dat lukte mij niet. Ik heb een mailtje naar de support desk van Postcrossing gestuurd en het bleek dat dit kaartje "expired" was. Je kunt een kaartje nl. nog een jaar na afgifte van het adres registreren. Er staat een datum op mijn kaartje: 20/9/2014, dus zo lang geleden is hij al verstuurd.
Vreemd genoeg hoorde ik van de support desk dat zij mijn adres al in 2011 zou hebben gekregen. Dat zou dus betekenen dat zij het kaartje pas 3 jaar na dato verstuurd zou hebben óf dat zij de verkeerde datum op het kaartje heeft gezet. Tevens meldden zij mij, dat de afzendster in 2015 is gestopt met het gebruik van Postcrossing. Ze is echter nog wel ingeschreven, dus ik heb haar een berichtje gestuurd met mijn excuses. Ik heb er nog niks op teruggehoord. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten