zaterdag 29 december 2018

Twee kaartjes uit de USA


Dit mooie kaartje van Odin (door Susan Seddon Boulet) komt uit de USA en er staat een hele mooie tekst op (waarvan ik één woord helaas niet kan lezen):
"Outside, I see the skeletal hands of naked trees grasping at the last hour of starlight before the sun rises. On the horizon, past the train tracks, the sky is already the grey blue that signals the sun and its colors. I don't see any ..... yet, but they'll be here soon". 
Prachtig toch?


Het andere kaartje heb ik pas een dag later kunnen registreren, aangezien ik het ID nummer niet volledig kon lezen. Gelukkig kunnen ze bij postcrossing de juiste gegevens voor je erbij zoeken. Het is een leuk kaartje van een Postcrossing meeting.

Ik denk dat dit de laatste kaartjes zijn die ik dit jaar zal ontvangen, aangezien er normaal gesproken op maandag geen post bezorgd wordt.
Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling toewensen en een gelukkig 2019, met veel mooie en interessante kaartjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten