donderdag 15 augustus 2024

Kaartje uit de USA

Vandaag lag er weer een Postcrossing kaartje bij mij in de bus. Nog steeds niet het kaartje dat er al een aantal dagen in staat, dus ik ben bang dat die niet meer gaat komen. Ik hoop natuurlijk van wel, want omdat ik de achterkant in de PostNL app kan lezen, heb ik wel een idee van wat er op de voorkant moet staan en ik zou het erg jammer vinden als dat kaartje niet meer aan zou komen.


Het kaartje van vandaag komt uit Amerika en laat de Delicate Arch zien. Deze hebben wij in 2017, toen wij op huwelijksreis waren, vanuit de verte mogen aanschouwen. De wandeling naar deze formatie zagen wij op dat moment echter niet zitten. We hebben wel diverse andere arches in Arches National Park van dichtbij bekeken.


De afzender schrijft alleen een spreuk op de kaart: “The best preparation for tomorrow is doing your best today” (de beste voorbereiding op morgen is vandaag je best te doen).


Dit is de kaart, die 5988 kilometer heeft afgelegd in 13 dagen: 

Dit is de toelichting die op de achterzijde staat: 

Dit is de ongestempelde postzegel die er op zit: 

Verder zaten er ook nog deze bloemen stickers op: 

Er stond ook nog een leuke stempel van een gebouw op de achterzijde van de kaart, maar die kan ik hier  niet laten zien aangezien mijn adres daar overheen staat en zoals jullie kunnen begrijpen wil ik die niet hier plaatsen 😊.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten