woensdag 17 juli 2024

Kaartjes uit Rusland en Duitsland

Vandaag moest ik naar kantoor (ik werk merendeels thuis) en dat vond ik niet zo leuk, maar toen ik thuiskwam werd ik opgevrolijkt met 2 Postcrossing kaartjes.

Om te beginnen deze mooie berenkaart uit Rusland. “A brown bear in the valley of the geysers” staat er als beschrijving achterop en de afzendster wenst mij "a good mood, luck, inspiration en unique impressions".
Het koste wat moeite om de kaart te registreren aangezien het ID nummer niet klopte en ik dus een hulpverzoek moest indienen bij Postcrossing. Gelukkig kreeg ik binnen een paar minuten het juiste nummer door.

De kaart is 20 dagen onderweg geweest en heeft 2402 kilometer afgelegd.


Er zitten hele mooie postzegels op, kijk maar:


De tweede kaart komt uit Kusterdingen in Duitsland en dat is deze leuke katten kaart.

De afzendster schrijft het volgende:
“Lots of greetings from Kusterdingen in South Germany. It’s a small village with more than 40 distilleries and round about 8000 inhabitants. That’s very special. The right to make destillates belongs to the building not a person, that’s why we have a lot of old buildings here. When I look out of my window I can see orchards - therefor we need the distilleries… - a big field with matting barley (= gerst) and someone is taking the dog for a walk.”

Deze kaart heeft er 17 dagen over gedaan om bij mij aan te komen en heeft 512 kilometer achter de rug.

Helaas zitten er geen postzegels op maar een poststempel op een sticker + een sticker van een vogelnestje met 2 eitjes én washi tape met een regenboog:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten