zaterdag 5 oktober 2024

World Postcard Day kaart uit Duitsland

Ook vandaag werd ik weer verrast met een World Postcard Day kaartje, ditmaal uit Duitsland.

De afzendster schrijft: "It's World Postcard Day, the postcardiest day of the year. Hope you will receive great postcards." 
Ik moest erg lachen om "the postcardiest day of the year" 😀😁.

Dit is het tweede World Postcard Day kaartje dat ik ontvangen heb en het heeft 252 kilometer afgelegd in 4 dagen. Ik ben benieuwd hoe lang mijn eighen World Postcard Day kaartjes onderweg zijn.

Er zit een postzegel op van een zeilschip waarvan de zeilen enveloppen zijn. Leuk om een toepasselijke postzegel te krijgen én eens een keer een andere zegel dan de (overigens schattige!) steenbokjes.
Er zit ook nog een leuke sticker op van een eekhoorntje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten